Klachtenprocedure

Garantie, Wij geven om onze producten en doen er logischerwijze alles aan om deze in topconditie aan u te kunnen leveren.

Wij geven om onze producten en doen er daarom alles aan om deze in topconditie aan u te kunnen leveren. Toch kan het voorkomen dat een bestelling defect raakt tijdens het transport, waardoor u aanspraak kunt maken op onze garantieregeling.

wettelijk gezien bent u verplicht om binnen 2 maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hiervan te maken.

indien het gaat om een gebrek binnen de garanie, zullen wij kostelooos zorgdragen voor reperatie of vervanging.

Klachten, het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.

vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via https://ec.europa.eu/odr. wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klachten te deponerenen via het platform van de Europese Unie.

 

 

 

© 2019 - 2022 Jetje | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel